lördag 18 december 2010

Bröllopsdag:)


Idag har jag varit Pedda´s fru i 6 år!
Det ska vi fira med hummer som Mamma har fiskat. Tack snälla Mamma!
Vi brukar glömma av den dagen, men hans morsa påminner oss oftast.

5-åringen är rädd för humrar, så han ska bara äta ost. "Jag tycker inte om hummer. Dom är så otäcka. Även om dom är i himlen. För dom är väl riktigt döda va?"



                                                     Gubben fick en krukväxt i present.
                                       Jag fick en grej som man kliar sig i huvudet med.
 Så här unga och fräscha var vi för 6 år sen. Vad hände egentligen? Jag önskar mig Botox nästa år.
                                                  Prästen ser ut som en del av målningen.
Sarah säger att hon och jag aldrig kommer få såna där negressrumpor hur mycket vi än tränar eller äter.
Men hon har fel. Kolla min skugga. Ojojoj vilket arsle!

1 kommentar:

  1. Snygg rumpa!
    Snygg julkaktus köpt på Rimi!
    Snygg hummer utan plast!

    Åt ni med barnen? Strider ju mot våra principer!!!

    SvaraRadera