fredag 9 september 2011

Jo, jag lever fortfarande.................typ.

Jag tänkte blåsa liv i den här gamla bloggen igen. Det har varit stendött i nästan ett halvår av olika anledningar.
Jag har varit väldigt trött och på väldigt dåligt humör och har inte haft lust att förpesta cyberrymden genom att bara skriva en massa skit. Jag har helt enkelt inte haft ork eller inspiration att glädja någon. Inte ens mig själv. Men nu tänkte jag ändra på den saken. Jag är nämligen av den uppfattningen att man inte bara skrattar för att man är glad, utan att man faktiskt blir glad av att skratta. Man kanske måste utsätta sig för lite roligheter. Dom kommer ju inte knackar på dörren om man säger så.
Och jag brukar som bekant vara den som skrattar mest åt mina skämt, så jag kanske blir gladare av att läsa min egen blogg. Det kan iallafall vara värt ett försök.
Det blir nog en ny inriktning på bloggen också. Jag kommer förutom att skriva om sopor dessutom visa mer bilder på mina kreativa projekt och även dela med mig av mitt liv som mamma till "Rymdblomman". Min underbara, vackra, skogstokiga dotter som fått diagnosen autism.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar