torsdag 14 februari 2013

NPF-dieten

Jag har gjort det enkelt för mig på lunchen denna veckan. Mest ätit sådana där bantningssoppor.
Vad ser jag när jag ska skaka ihop en sån då?  Jo så här står det på påsen: SOPPA SPARGEL/ASPERGE/SPARRIS/ASPARGES 55g. Okej. Man kan inte ens banta utan npf nu för tiden.
Undrar ni om aspergersoppan var god? Sådär. Inget vidare om jag ska vara ärlig. Ellen smakade lite. Hon tyckte att det smakade kiss. Men å andra sidan är det kiss och bajsdieten som gäller för henne just nu. Tröttsamt. Man kanske ska prova nån annan bokstavsdiet istället? Äh skit samma, idag är det alla hjärtans dag och jag ska laga nån hjärtformad middag.

4 kommentarer:

  1. Du får mig att skratta Karin! Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Vad vart det för hjärtformad middag Karin?

    SvaraRadera
  3. Jodu Sarah, jag gjorde indisk kycklinggryta och formade riset som hjärtan.
    / Karin

    SvaraRadera
  4. Det lät gott!!! MUMS!

    SvaraRadera