torsdag 24 januari 2013

Det hade jag nästan glömt!

Jag har ju lovat er underbar kitsch också!
Det har nästan blivit en ren NPF-blogg och det var ju inte meningen.
Så här kommer några bilder från vårat hem. Som det ser ut just nu.

 Soffhörnan ser ut såhär för tillfället. Ja, stjärnan hänger kvar ännu men jag ska snart ta ner den. Jag lovar.

 Jag målade om ett gammalt furubord jag fick av mamma härom dagen. Det blev ljusrosa och och mörkgrått. Man tager vad man haver.

 Ett av hörnen i köket ser ut såhär. Älskar att ha en hel hylla med olika tesorter.

 Över köksbordet hänger dessa lampor. På den äppelgröna väggen hänger en cerise fågelholk. Tyvärr bor det ingen fågel i den.

Denna bilden är inte helt ny som ni ser, utan från i somras. Då skruvade jag ihop detta underbara lilla hus och målade det i färger som Ellen valt.

Det var allt för denna gång.

1 kommentar: