fredag 8 oktober 2010

ÄNNU MER BRÖST (Rosa Bandet-kampanjen till ära)


Jag påminner ganska mycket om en offentlig toalett. Full med klotter. Det ena värre än det andra.
Ingen idé att ångra sig nu. Jag kan ju istället vara glad att det mest är drakar, eld, nakna damer, blommor och namn. Det vore mycket värre om det var hakkors  eller stod KUK.
Här får ni se den finaste.  Den gjorde jag 1999 eller 2000 (minns inte riktigt) för att fira en VM-seger......
I fylle-brännboll. Jag är inte helt säker på att vi vann, men vi var iallafall nöjda eftersom vi firade med öl och tatueringar. Men det är ju historia. I det tillståndet har jag inte varit sedan dess. Den här tjejen påminner mig om att ta det lite lugnt!
............Och som om inte klottret vore nog.......Jag luktar skit också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar