tisdag 12 oktober 2010

OM RYSSEN KOMMER...........

Mitt andra hem!

..........är det väldigt bra att ha en stor bil. Så att man bara kan packa och dra. Jag har inte riktigt klurat ut vart vi ska åka, men det löser sig nog.  Man kanske också borde packa en väska eller låda med nödproviant. T.ex. konserver och sånt, som man har redo när det är dags. Om inte annat kan det komma väl till pass runt 24e varje månad. Ja ja, jag kanske är LITE paranoid. Men sånt KAN hända.
En annan tanke jag hade när jag köpte bilen var att man kan bo i den på hundutställningar.
Nu blir det inte mycket med det iofs. Hund nr 1 är knölig, saknar 6 tänder och springer som en kamel.
Hund nr 2 är nog nazist. Hon hatar alla som inte överensstämmer med hennes standard för hur Homo Sapiens skall se ut och uppföra sig. Och hund nr 3 har inga pungkulor. Det händer dock att jag hänger med ändå, för att få bo i bilen med hundarna en hel helg och umgås men likasinnade (typ).
Men i väntan på krig eller den perfekta hunden, kan man också ha den till att ta hem grejer från tippen.


OBS! Min paranoja gäller inte specifikt ryssar, utan även Al-Quaida och Baader Meinhof-ligan (vars ledare dog på 70-talet, men man vet aldrig). Samt alla andra terrorister i hela världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar