tisdag 26 oktober 2010

Denna dagen

Denna dagen har varit en alldeles vanlig vardag. Men det har varit ovanligt fint väder, och det är ju bra.
Något som inte händer varje dag är att jag såg en gubbe slänga ut draggen alldeles vid vägen när jag körde förbi. Om det är en bra eller dålig sak beror förstås på om man är positiv eller negativ till sin läggning.
En del kan ju vara glada att dom får se en sån överhuvudtaget. Själv är jag glad att han inte kissade i byxorna och sedan liftade med mig när han skulle hem och byta. Andra kanske skulle bli arga för att han inte var lite mer diskret. Det gav mig iallafall nåt att skriva om. Alltid något.

3 kommentarer:

  1. Jag försökte vara lite finkänslig och inte skriva KUKEN.

    SvaraRadera
  2. Perfekt då hajjar jag poängen! Tack anonym!

    SvaraRadera