fredag 8 oktober 2010

TÄVLING!!!

Nu har jag bloggat i över en vecka och lyckats få fler läsare än bara Sarah :)
Därför tänkte jag ha en liten tävling! Ni kan vinna smycken från http://www.karinwold.se/ (för några andra sponsorer lär jag väl knappast få)
Gör så här: Kolla runt lite på bloggen. När du gjort det skriver du (i kommentarsfältet här nedanför) vilket inlägg du gillar bäst, och varför. Då kommer jag få veta vilka som är lika störda som jag och vilka som är helt normala. Det blir kul! Tävlingen pågår i en vecka, men eftersom tiden inte stämmer i min blogg så bestämmer jag att jag utser en vinnare innan jag slocknar nästa fredag. Alltså 15 oktober. Då drar jag lott och meddelar vem som har vunnit. Vinnaren får välja smycken för 300 kr. Gäller färdiga smycken, ej specialbeställningar som t.ex. namnsmycken.

3 kommentarer:

  1. Jag gillar det här inlägget bäst därför att det var en briljant "affärsidé" för att locka fler läsare (än Sarah )till din sida

    SvaraRadera
  2. Marie F
    Jag gillar KORVSPÅR, för den fick mig att skratta högt. Kan riktigt se framför mig hur du drar "Hot dogen". Men lös brösten var inte så dum den heller. I det stora hela gillar jag hela din blogg, rolig, tankfull. Har också börjat oroa mig för hur det gått för leopard tanten!

    SvaraRadera
  3. Hej Marie!
    Leopardtanten är tillbaka:)
    Grannen berättade att hon hade varit sjuk, men nu mådde hon bättre.
    Det var skönt att höra!

    SvaraRadera