onsdag 13 oktober 2010

PARANOID

Jag är som sagt rädd för krig, terrorister, kommunister och nazister. Gällande det sistnämnda kanske jag inte behöver noja för egen del, eftersom jag troligtvis uppfyller deras kriterier för en übermenschen. Men jag tycker dom är läskiga ändå!
 Men det finns nåt som jag är ännu mer rädd för och som är riktigt otäckt. Nämligen SPÖKEN!
Jag älskar OCH hatar skräckfilmer. Dessutom är jag ett kyrkogårdsfan.
När jag är i "dricka rödvin och spela gitarr-stämning" (vilket är sällsynt nuförtiden) brukar jag hoppas på nån övernaturlig upplevelse. Men varje gång jag är med om nåt jag inte kan förklara så blir jag skitskraj!

Jag försöker bota min rädsla/fascination med lite kreativa projekt. "Spöket" på bilden är min fina och tålmodiga kompis Fanny, som la en hel eftermiddag på detta experiment.


Vad är NI rädda för? Det vore kul att veta. Skriv gärna en kommentar!

2 kommentarer:

  1. Jag är rädd för att dö

    SvaraRadera
  2. Usch! Det är ju lite jobbigt, eftersom man måste det:( Betydligt större risk än att utsättas för terrordåd eller hamna i koncentrationsläger (och förmodligen också dö iofs). Jag brukar försöka utsätta mig lite lagom för mina rädslor, så jag liksom vänjer mig, men det kan jag inte rekommendera i ditt fall. Du kanske kan bli kristen eller nåt. Eller varför inte hindu. Då kan du återfödas som nåt kul. T.ex en kossa, om du är riktigt duktig.

    SvaraRadera